-
- Dodatkowe dokumenty do pobrania:
– Kwestionariusz Audytorium (.pdf)
– Kwestionariusz Galeria Exlibris (.pdf)
– Kwestionariusz Hol i Galeria (.pdf)
– Kwestionariusz Sala Projekcyjna (.pdf)
Cennik usług wynajmu pomieszczeń:
– Audytorium – pomieszczenie wielofunkcyjne,
– Galeria Exlibris,
– Hol i Galeria Exlibris,
– Sala projekcyjna na 30 miejsc.
Oferowane pomieszczenia znajdują się w budynku Biblioteki Głównej.
Atuty budynku:
– zlokalizowany w centrum miasta,
– bezpośrednie sąsiedztwo węzła komunikacji miejskiej,
– obiekt przystosowany do korzystania przez osoby niepełnosprawne (winda, toalety),
– pomieszczenia klimatyzowane,
– bezpośredni dostęp do Internetu,
– usługi reprograficzne,
– BiblioCafe.
Audytorium – pomieszczenie wielofunkcyjne:
Sala dobrze przystosowana do wykładów, spotkań, seminariów. Nadaje się również do prowadzenia zajęć szkoleniowych, spotkań biznesowych itp. Kameralna przestrzeń i kolorystyka wnętrza zapewniaj dobre warunki nauki i rozmowy.
– powierzchnia: 65,90 m2,
– ilość miejsc siedzących: 51.
W sali dostępny jest sprzęt, umożliwiający prezentację materiałów audiowizualnych i multimedialnych.
Wyposażenie:
– dostęp do Internetu,
– nagłośnienie,
– ekran projekcyjny
– projektor 4K,
– laptop.
Cena netto wynajmu Audytorium:
Warunki |
Opcja standardowa |
Opcja dla instytucji pożytku publicznego |
Opcja dla Urzędu Miasta i jednostek podległych |
|
1 |
za pierwsze 2 godziny |
315,00 zł |
252,00 zł |
125,00 zł |
2 |
za każdą następna godzinę |
125,00 zł |
100,00 zł |
65,00 zł |
3 |
za każdą godzinę powyżej 8 godzin |
95,00 zł |
85,00 zł |
35,00 zł |
Galeria Exlibris:
Powierzchnia przystosowana do organizacji wystaw i ekspozycji.
– powierzchnia: 56,20 m2,
– duża powierzchnia okienna.
Wyposażenie:
– panele wystawiennicze, umożliwiające oglądanie ekspozycji również z zewnątrz Biblioteki,
– sztalugi malarskie.
Cena netto wynajmu powierzchni wystawowej Galerii Exlibris:
Warunki |
Opcja standardowa |
Opcja dla instytucji pożytku publicznego |
Opcja dla Urzędu Miasta i jednostek podległych |
|
1 |
za pierwszą dobę |
375,00 zł |
300,00 zł |
125,00 zł |
2 |
za każdą następną |
95,00 zł |
76,00 zł |
65,00 zł |
Hol i Galeria Exlibris:
Powierzchnia stwarza możliwość zorganizowania gali finałów konkursów, pokazów, kiermaszy, uroczystości okolicznościowych. Ponadto nadaje się do organizowania poczęstunków towarzyszącym wykładom, spotkaniom, szkoleniom itp. Duża powierzchnia okienna, ciepła kolorystyka i zieleń zapewnia przyjemną atmosferę spotkań.
– powierzchnia 159 m2,
– ilość miejsc siedzących w razie potrzeby ok. 100,
– możliwość zorganizowania bankietu stojącego,
– bezpośrednie sąsiedztwo z salą audiowizualną.
Wyposażenie podstawowe:
-kolumna na statywie x2 szt.
-mikrofon bezprzewodowy na statywie x2 szt.
-mikser audio
-dostęp do internetu
Wyposażenie opcjonalnie:
– sprzęt nagłośniający, w skład którego wchodzi:
- Pianino hybrydowe Yamaha AvantGrand N1
- Mikser cyfrowy Behringer X32 Compact x1szt. + stagebox Behringer S32 x1 szt.
- Mikser cyfrowy Presonus StudioLive 16.0.2 USB x1 szt.
- Powermixer Yamaha EMX5016CF x1 szt.
- Kolumna aktywna Yamaha DXR12 MKII x2 szt.
- Kolumna aktywna Yamaha DXR12 x2 szt.
- Kolumna pasywna Yamaha CBR12 x2 szt.
- Kolumna aktywna HK Audio D.A.R.T. x1 szt.
- Odbiornik bezprzewodowy Shure BLX4R x9 szt.
- Mikrofon bezprzewodowy Shure BETA58A x4 szt.
- Mikrofon bezprzewodowy nagłowny Shure MX53 x4 szt.
- Mikrofon pojemnościowy Shure PGA81-XLR x2 szt.
- Mikrofon pojemnościowy Rode NT1-A x2 szt.
- Mikrofon dynamiczny Shure SM57 x2 szt.
- Mikrofon shotgun Rode NTG-5 x1 szt.
- Statyw mikrofonowy x10 szt.
- Statyw mikrofonowy niski (wysokość min: 25cm, max: 93cm) x2 szt.
- Statyw kolumnowy 5 szt.
- Pulpit na nuty 2 szt.
- Di Box aktywny DBX DB12 x1 szt.
- Di Box aktywny DOD AC 275 x1 szt.
- Di Box pasywny MONACOR DIB-100 x3 szt.
– sprzęt multimedialny, w skład którego wchodzi:
- Telewizor 65″ 4K
- Projektor FullHD
- Ekran projekcyjny
– stelaże wystawiennicze,
– krzesła i fotele,
– stoliki.
Cena netto wynajmu Holu i Galerii:
Warunki |
Opcja standardowa |
Opcja dla instytucji pożytku publicznego |
Opcja dla Urzędu Miasta i jednostek podległych |
|
1 |
za pierwsze 2 godziny |
375,00 zł |
300,00 zł |
125,00 zł |
2 |
za każdą następna godzinę |
125,00 zł |
100,00 zł |
65,00 zł |
Sala projekcyjna 30 osobowa:
Nadaje się do zorganizowania projekcji filmowych, prezentacji kolekcji fotograficzno-filmowych, zarówno prywatnych jak i na potrzeby promocyjne podmiotów komercyjnych. Ciepła kolorystyka, ściany akustyczne.
– powierzchnia: 29,40 m2,
– ilość miejsc siedzących: 30.
Wyposażenie:
– sprzęt nagłaśniający w systemie 9.1,
– odtwarzacz Blu-ray,
– projektor 4K,
– ekran projekcyjny 150″.
Cena netto wynajmu Sali projekcyjnej na 30 miejsc:
Warunki |
Opcja standardowa |
Opcja dla instytucji pożytku publicznego |
Opcja dla Urzędu Miasta i jednostek podległych |
|
1 |
za pierwsze 2 godziny |
190,00 zł |
152,00 zł |
125,00 zł |
2 |
za każdą następna godzinę |
95,00 zł |
76,00 zł |
65,00 zł |
Informacje dodatkowe:
-
Poza godzinami otwarcia Biblioteki stawki wynajmu wzrastają o 200%.
-
W ramach najmu pomieszczeń (Galeria Hol) istnieje możliwość odpłatnego skorzystania z dodatkowego sprzętu nagłośnieniowego oraz pianina hybrydowego Yamaha.
Udostępnienie fortepianu – 100,00 zł netto za 1h.
-
Udostępnienie dodatkowego sprzętu nagłośnieniowego i multimedialnego (mikser, kolumny itp.) – 100,00 zł netto za 1h, wyłącznie z obsługą pracownika biblioteki.
-
W indywidualnych przypadkach (np. organizowanie spotkań cyklicznych) istnieje możliwość negocjacji cen. Rabat nie może jednak przekroczyć 25% ceny.
-
Wysokość opłat za wynajmowanie powierzchni niewymienionych powyżej (wewnątrz lub na zewnątrz Biblioteki) każdorazowo określa Dyrektor, na zasadzie negocjacji ceny, w której stawką wyjściową jest kwota 125,00 zł netto za 1h.
-
Do podanych cen należy doliczyć 23% podatek VAT.
-
Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych
w przypadków umów zawieranych z osobami fizycznymi lub prowadzącymi działalność gospodarczą również w formie spółek cywilnych.Realizując obowiązek wynikający z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE informuje się, że:
Administratorem danych jest Miejska Biblioteka Publiczna w Jaworznie
z siedzibą przy Rynku Głównym 17, tel. 32 751 91 92 wew. 2 221, e-mail: poczta@mbp.jaworzno.pl. Zakres przetwarzanych danych osobowych wynika z obowiązujących przepisów prawa na podstawie art. 6 ust.1 lit b RODO (przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy). Dane są przetwarzane na potrzeby niniejszej umowy, w celu realizacji zadań z niej wynikających. Podanie danych jest dobrowolne, a konsekwencją ich niepodania jest niemożność realizacji postanowień umowy przez Bibliotekę. Zakres przetwarzanych danych osobowych obejmuje: imię
i nazwisko, adres obejmujący kod pocztowy, ulicę, numer lokalu, numer telefonu, adres e-mail. Odbiorcami danych mogą być podmioty uprawnione do przetwarzania na podstawie prawa, a także firmy świadczące usługi pocztowe, obsługujące systemy informatyczne oraz kancelaria prawna. W związku z ochroną danych osobowych przysługuje prawo żądania dostępu do swoich danych osobowych, a także ich sprostowania (poprawiania). Przysługuje także prawo do żądania usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także sprzeciwu na przetwarzanie, przy czym przysługuje ono jedynie w sytuacji, jeżeli dalsze przetwarzanie nie jest niezbędne do wywiązania się przez Administratora z obowiązku prawnego i nie występują inne nadrzędne prawne podstawy przetwarzania. W sprawach spornych przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (uodo.gov.pl). W zakresie, w jakim dane są przetwarzane na podstawie zgody – przysługuje prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Zgodę można wycofać poprzez wysłanie oświadczenia
o wycofaniu zgody na adres korespondencyjny bądź adres e mail iod@mbp.jaworzno.pl. Dane osobowe będą przetwarzane w czasie realizacji umowy i przechowywane zgodnie z przepisami prawa oraz wytycznymi obowiązującej w Bibliotece Instrukcji kancelaryjnej tj. 10 lat kalendarzowych po roku, w którym umowa przestała obowiązywać. Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego, ani organizacji międzynarodowej. Przetwarzanie danych nie będzie podlegało zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu. Wyjaśnień w sprawach związanych z danymi osobowymi udziela inspektor ochrony danych e-mail: iod@mbp.jaworzno.pl, tel 32 751 91 92 wew. 2 221. -
Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych osób działających w imieniu Kontrahenta
Administratorem Pani/a danych osobowych jest Miejska Biblioteka Publiczna w Jaworznie z siedzibą przy Rynku Głównym 17, 43-600 Jaworzno, tel. 32 751 91 92 wew. 2 221, e-mail: poczta@mbp.jaworzno.pl. W sprawach związanych z przetwarzaniem Pani/a danych przez Administratora można kontaktować się z wykorzystaniem powyższych danych lub z wyznaczonym u Administratora inspektorem ochrony danych na adres e-mail: iod@mbp.jaworzno.pl Jeżeli Pan/i nie przekazywał/a swoich danych bezpośrednio Administratorowi, zostały one mu udostępnione w zakresie danych identyfikacyjnych, kontaktowych oraz pełnionej funkcji przez podmiot w imieniu, którego Pan/i działa. Pani/a dane są przetwarzane w celu realizowania przez Panią/a czynności na rzecz reprezentowanego podmiotu, na podstawie przepisów kodeksu cywilnego oraz prawnie uzasadnionego interesu administratora, jakim jest ułatwienie realizacji umów z kontrahentami (art. 6 ust. 1 lit. c i f RODO). Odbiorcami Pani/a danych mogą być podmioty uprawnione do przetwarzania na podstawie prawa, a także firmy świadczące usługi pocztowe, obsługujące systemy informatyczne oraz kancelaria prawna. Pani/a dane osobowe przechowywane do czasu wyrażenia sprzeciwu lub ustania celu przetwarzania, jakim jest realizacja zobowiązań biznesowych i obowiązków prawnych, ciążących na Administratorze w związku z rozliczeniem umowy, jednak nie dłużej niż … lat po roku ustania umowy. Posiada Pan/i prawo żądania dostępu do swoich danych osobowych,
a także ich sprostowania (poprawiania). Przysługuje Pani/u także prawo do żądania usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także sprzeciwu na przetwarzanie, przy czym przysługuje ono jedynie w sytuacji, jeżeli dalsze przetwarzanie nie jest niezbędne do wywiązania się przez Administratora z obowiązku prawnego i nie występują inne nadrzędne prawne podstawy przetwarzania. Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi na realizowane przez Administratora przetwarzanie Pani/a danych do Prezesa UODO (uodo.gov.pl). Podanie danych osób reprezentujących Stronę umowy jest niezbędne do jej zawarcia. Podanie danych osób wskazanych do realizacji umowy nie jest niezbędne, jednakże ich niepodanie może utrudnić realizację tej umowy. -
W kwestiach wynajmu pomieszczeń należy kontaktować się z pracownikami Działu Administracyjno-Gospodarczego tel: 32 751 9192 wew. 2 212 lu 2 221.