1. Biblioblog w pigułce : poradnik dla bibliotekarzy / Barbara Maria Morawiec. – Warszawa : Wydawnictwo Stowarzyszenia Bibliotekarzy Polskich, 2014.
(Biblioteczka Poradnika Bibliotekarza ; nr 22)
2. Etyka w zawodzie specjalistów public relations / Ewa Hope. – Warszawa : Difin, 2013.
3. Komunikowanie międzynarodowe / Beata Ociepka. – Wrocław : Wrocławska Oficyna Wydawnicza “Astrum”, 2002.
(Kreatywność)
4. Konsumenci wobec public relations – komunikacyjne uwarunkowania zachowań nabywczych : praca zbiorowa / Jolanta Zrałek. – Katowice : Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach, 2007.
(Prace Naukowe / Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach)
5. Kształtowanie wizerunku / red. Beata Ociepka. – Wrocław : Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego, 2005.
(Acta Universitatis Wratislaviensis ; 2735)
6. Kult klienta : doskonała obsługa kluczem do sukcesu firmy / Shep Hyken ; tł. Antonina Kozłowska. – Warszawa : Wolters Kluwer Polska, 2011.
7. Psychologia społeczna zarządzania informacją przez piarowca / Waldemar Domachowski. – Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2009.
(Rozprawy i Studia / Uniwersytet Szczeciński ; T. 824)
8. Public relations – moda czy konieczność? : teoria i praktyka / Ewa Pluta. – Warszawa : “Twigger”, 2001.
9. Public relations – sztuka skutecznej komunikacji w teorii i praktyce : praca zbiorowa / red. Henryk Przybylski. – Katowice : Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach, 2004.
(Prace Naukowe / Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach)
10. Public relations / Ewa Małgorzata Cenker. – Poznań : Wydaw. Wyższej Szkoły Bankowej, 2007.
11. Public Relations : biblioteki, wydawnictwa, informacja naukowa, uczelnie / red. nauk. Maria Kocójowa. – Kraków : Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, 2004.
(Materiały z Bibliotekoznawstwa i Informacji Naukowej ; 15)
12. Public relations : narzędzia przyszłości / red. Tomasz Solińskiego, Dariusz Tworzydło ; Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania z siedzibą w Rzeszowie. – Rzeszów : Wydawnictwo Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania, 2007.
(Społeczeństwo, Informatyka, Gospodarka)
13. Public relations : skuteczna komunikacja w teorii i praktyce : praca zbiorowa / pod red. Henryk Przybylski. – Katowice : Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach, 2006.
(Prace Naukowe / Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach)
14. Public relations : społeczne wyzwania & English supplement: Public relations across borders : texts for teaching / red. nauk. Jerzy Olędzki ; Uniwersytet Warszawski. Instytut Dziennikarstwa. – Warszawa : Oficyna Wydawnicza Aspra-JR, 2007.
15. Public relations : strategie firm międzynarodowych w Polsce / Agnieszka Żbikowska. – Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2005.
16. Public relations : teoria i praktyka komunikowania : praca zbiorowa / pod red. Henryk Przybylski. – Katowice : Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach, 2007.
(Prace Naukowe / Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach)
17. Public relations : teoria, praktyka, perspektywy / Barbara Rozwadowska. – Warszawa : Wydawnictwo Studio Emka, 2002.
18. Public relations : zarządzanie reputacją firmy / Wojciech Budzyński. – Warszawa : Wydawnictwo Poltext, 2001.
(Warsztaty Menedżerskie ; 82629)
19. Public relations : znaczenie społeczne i kierunki rozwoju / red. nauk. Jerzy Olędzki, Dariusz Tworzydło ; aut. Anna Adamus-Matuszyńska [i in.]. – Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2007.
20. Public relations a kształtowanie wizerunku menedżera / Krzysztof Bakalarski. – Gdańsk : Scientific Publishing Group, 2004.
21. Public relations i marketing w nowoczesnym społeczeństwie / pod red. nauk. Michała Kaczmarczyka i Zbigniewa Widery. – Sosnowiec ; Warszawa : Międzynarodowe Centrum Badań nad Mediami i Komunikacją Społeczną [etc.], 2013.
22. Public relations instytucji użyteczności publicznej / red. Ewa Hope. – Gdańsk : Scientific Publishing Group, 2005.
(Biblioteka Public Relations)
23. Public relations miast i regionów / red. nauk. Aneta Duda. – Warszawa : Difin, 2010.
24. Public relations od A do Z. T. 1 / Krystyna Wojcik. – Warszawa : Agencja Wydawnicza “Placet”, 1997.
(Biblioteka Biznesmena)
25. Public relations od A do Z. T. 2 / Krystyna Wojcik. – Warszawa : Agencja Wydawnicza “Placet”, 1997.
(Biblioteka Biznesmena)
26. Public relations szkół wyższych : model komunikowania się w demokratycznej przestrzeni publicznej / Michał Kaczmarczyk ; Instytut Nauk Politycznych i Dziennikarstwa Uniwersytet Śląski w Katowicach, Instytut Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Wyższa Szkoła Humanitas w Sosnowcu. – Sosnowiec : “Śląsk” Wydawnictwo Naukowe ; Katowice : Oficyna Wydawnicza “Humanitas”, 2013.
27. Public relations w Internecie / Tymon Smektała. – Bydgoszcz : Wydawnictwo Astrum, 2006.
(Kreatywność)
Public relations w praktyce : praca zbiorowa / red. Anne Gregory ; przeł. Elżbieta Słodykiewicz. – Kraków : Wydawnictwo Profesjonalnej Szkoły Biznesu, 2000.
(Biblioteka Menedżera)
28. Public relations w teorii i praktyce / red. Beata Ociepka. – Wrocław : Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego, 2003.
(Acta Universitatis Wratislaviensis ; 2347)
29. Rzecznik prasowy : oczekiwania i możliwości : perspektywa teoretyczna i praktyczna / red. Beata Czechowska-Derkacz, Marek Zimnak ; Monika Brzozowska, Marlena Sosnowska, Wojciech Szymczak. – Warszawa : Difin, 2015.
30. Ten wredny PR 2009 : jak public relations zmieniło Polskę / Katarzyna Kolenda-Zaleska [i in.]. – Gliwice : Wydawnictwo Helion, 2009.
(Onepress Exclusive)
31. Upadek reklamy i wzlot public relations / Al Ries, Laura Ries ; przekł. Mariola Ciszewska. – Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2004.
32. Wizerunek firmy / Jerzy Altkorn. – Dąbrowa Górnicza : Wyższa Szkoła Biznesu w Dąbrowie Górniczej, 2004.
II Wydawnictwa ciągłe
1. Lansujmy się : kto nam ukradł literaturę / Paweł Bravo // Tygodnik Powszechny. – 2013, nr 23, s. 3-5.
2. PR-anie wizerunku / Sylwia Czubkowska, Katarzyna Jaroszyńska // Przekrój. – 2007, nr 36, s. 38.